DVIG ŽOGE

Začetni položaj: Stoje, nogi v širini bokov, rahlo pokrčena kolena, predročenje (poleg tega, da žogo držimo, jo še malo stiskamo skupaj)

Vdih: Dvig žoge (ne dvignemo preveč, pazimo, da vso težo nosijo roke in ne hrbtenica!, trebušne mišice so aktivirane, ramen ne dvigujemo.)

Izdih: spustimo nazaj v predročenje.

Ponovimo 5-8x

SP1_7041 SP1_7043

SKLECE

Začetni položaj: Na vseh štirih, dlani pod rameni, kolena pod boki, komolci ves čas rahlo pokrčeni.

Vdih: Spust v rokah do podlage.

Izdih: Dvig v začetni položaj.

Ponovimo 5x.

SP1_6982 SP1_6986

NAROBE SKLECE

Začetni položaj: Opora sedno zadaj, nogi pokrčeni, stopala na podlagi

Vdih: V začetnem položaju

Izdih: Dvig medenice
Ponovimo 4-7x

SP1_7024 SP1_7026

Vadbi pod strokovnim vodstvom se lahko pridružite tukaj: PRIJAVA

foto: Klemen Jeke

Poglej tudi

KOMENTARJI

  1. 25 julio, 20o1enónimo[qu0te:fbacd7cA59]Buen programa este[/quote:fbacd1ce59] Gracias El router que nos comentas lamentablemente no es compatible con el sistema de apertura de puertos de ANT. Deberás usar los sistemas clásicos de entrar mediante web o telnet para abrir los puertos.  

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

PRILJUBLJENE OBJAVE