FIT MAMICA, Priporočam

MAMICA IN DOJENČEK – roke, noge in trebušček

5 MINUT ZA … MAMICE Z DOJENČKI – vsi deli telesa

1. Na radiu/računalniku zavrtite najljubšo pesem
2. Stisnite svojega dojenčka k sebi in malo zaplešite z njim, da se vaše telo ogreje, vaš dojenček pa začuti vaše pospešeno bitje srca
3. Po ogrevalni minutki:

PRIPRAVA: stojite raznožno, stopala in kolena so odprta (diagonalno), ramena so spuščena. Dojencka obrnete proti sebi ali stran od sebe (če ga na drugi strani zabava oči), držite ga pod rebri, vaši komolci so pravkoktno pokrčeni.

VDIH: Naredite globok vdih skozi nos za pripravo

IZDIH: Močno in počasi izdihnite skozi usta (na glas), stisnite trebušček, stisnite mišice medeničnega dna

VDIH: pokrčite kolena, pazite, da obdržite dojenčka na istem mestu (komolci ostanejo pravkotno, ramena so spuščena)

IZDIH: Iztegnite kolena, potem postopoma dvignite dojenčka tako visoko, da še obdržite pravi kot komolcev (GLEJ SLIKO), ne pozabite na trebušček!

VDIH: Zadržite položaj z dojenčkom nad vami

IZDIH: Spustite dojenčka v začetni položaj.

PONOVITE 4 – 7x, potem spet malo zaplešite in se stiskajte.

PicMonkey Collage

 

 

Share on Facebook57Tweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Poglej tudi

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja