RECEPTI

Bonboni s kurkumo in limono

Z Anjo sva se pred kratkim udeležili izobraževalnega dogodka za podjetnice, kjer sva širili svoje znanje, med odmorom pa svoja poznanstva in trebuščke. 🙂 Spoznali sva namreč simpatično Sarah (inženirko živilstva in prehrane), ki je za dogodek pripravila mizico polno pisanih dobrot – in to zdravih! Ni bilo dolgo, preden sva se z vilico in krožnikom v rokah in z usti polnimi odlične pite s Sarah že dogovarjali o sodelovanju. Jah, ljubezen gre res skozi želodec. V tem primeru ljubezen do projektov, ki jih vodijo preprosti ljudje z veliko dobre volje in z veliko strasti do tega, kar počnejo. Zmenile smo se, da naj Sarah ustvari kakšen odličen recept, ki bo sigurno všeč prijateljem Mamine maze. In ga je! Recept za zdrave bonbone s kurkumo in limono, s katerimi se lahko v mrzlih dneh posladkamo in pogrejemo ter poskrbimo za svoje dobro počutje. Poglejte si recept:

Tole pa je Sarah zapisala o različnih sestavinah, ki jih lahko dodamo bonbonom in ideje, kako jih narediti privlačne za otroke:

Bonboni!
Vse kar potrebujemo je npr. limonin sok, kurkuma, želirano sredstvo (želatina, agar-agar), žlici agavinega sirupa ali medu in kozarec vode. Ker pa idej v kuhinji nikoli ne primanjkuje, lahko v bonbone dodamo chia semena, ingver, ohrovt, korenje itd. Tako postanejo »zdrava sladkarija« z ustreznimi vitamini, minerali in hranili.
Poglejmo nekaj idej:
– ingver: skupaj z limono deluje kot antioksidant, pomaga pri zgagi, slabi prebavi, bruhanju (primeren za daljša potovanja), pomaga pri vnetem grlu in deluje kot antiseptik.
– kurkuma: nekateri ji pravijo kar »čistilec krvi in prebavil«, saj stimulira prebavni trakt in ščiti jetra, Mn-Fe-B6-K ki jih vsebuje pa imajo protivnetni učinek.
P. S . priljubljena je predvsem pri ženskah, ki želijo izgubiti kakšen kilogram

in če velja načelo – bolj kot je barvito, večja paša za otroške oči je, lahko bonbone obarvate z naravnimi barvili kot so sok rdeče pese, jagod, borovnic, korenja, jabolka, pomaranče, kumare, korenja.
Rdeča pesa z vsebnostjo železa, vitamina C , folne kisline, B9 in kalcij (zdravi zobje in kosti) ima antioksidativen učinek, lajša kašelj, niža telesno temperaturo, izboljša spomin, kožo in zmanjša utrujenost.
Korenje z razliko od večine zelenjave je bolj hranljiv kuhan kot presen (izboljša se absorpcija karotenoidov). Vsebuje vitamin A, ki je antioksidant, ki poskrbi za zdravo kožo, lase in vid.

Več o Sarah in njenem delovanju si lahko pogledate na FB strani KOŠARICA ZDRAVJA. <3

Objava ni sponzorirana

Sadni bonbončki (DIY)

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Poglej tudi

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja